PennyBack je online aplikacija za organizovanje i vođenje "loyalty programa", zajednički sa partnerskim kompanijama i trećim licima.
Povrat novca (cashback) ostvarujete od svakog fiskalnog računa izdatog u trgovinama partnerskih kompanija unošenjem identifikacionog koda (PBIK/PBIC) sa računa.
PBIK je jedinstven za sve izdate fiskalne račune i sadrži slova engleske abecede i brojeve 0-9. U zavisnosti od širine fiskalnog isečka, kod može biti štampan u jednom ili više redova kao i sa pomoćnim crticama "-" radi lakšeg čitanja.
Kod prekucajte pažljivo u jednom redu BEZ reči "PBIK", "PBIC" i sl.
Potrebno je da fiskalni račun skenirate ili fotografišete i pošaljete našoj tehničkoj službi na proveru koja će Vam potom pomoći prilikom validacije.
Ukoliko nekoliko puta uzastopno unesete neispravan PBIK, nalog će Vam biti privremeno blokiran (najčešće 15 minuta) kako bi se sprečila zloupotreba sistema od strane zlonamernih korisnika koji pokušavaju uneti nepostojeće kodove. Sačekajte da Vam se nalog odblokira i pokušajte ponovo. Ako i dalje imate problema sa unosom kodova, radije kontaktirajte našu tehničku službu za pomoć.
Iznos zavisi od partnera i računa se procentualno od ukupnog iznosa na fiskalnom računu. Ovaj procenat se kreće od 0,5% pa naviše.
Potrebna vam je validna e-mail adresa. Lični podaci (ime, mesto stanovanja i adresa) su obavezni samo ukoliko podnosite zahtev za iskorištenje skupljenog povrata novca.
Da! Otvaranje naloga kao i korišćenje je potpuno besplatno.
Da bi mogli iskoristiti skupljeni novac potrebno je da podnesete zahtev za iskorištenje. Zahtev se podnosi za svaku partnersku kompaniju pojedinačno. Zahtev je moguće podneti samo ukoliko ste skupili minimalan iznos za iskorišćenje (varira za svakog partnera).
Ne. Povrat novca se računa zasebno za svakog partnera.
Zahtev možete podneti bilo kada u toku nedelje. Svi podneti zahtevi se obrađuju u nedelju u 23:59.
Novac se prenosi u novu obračunsku nedelju bez gubitaka. Dakle, ne gubite novac već nastavljate sa sakupljanjem dok ne odlučite da podnesete zahtev za iskorišćenje.
Kada se Vaš zahtev za iskorišćenje obradi dobijate vaučer sa kojim odlazite u trgovine partnerskih kompanija i vršite plaćanje roba i usluga.
Razlikujemo dva slučaja:
a) Kada vaučer dobijate od nas, i
b) kada vaučer dobijate od partnerskih kompanija.
U prvom slučaju, vaučer Vam je dostupan u svakom trenutku u Vašem nalogu pregledom obrađenih zahteva za iskorišćenje. Vaučer sami štampate i nosite u trgovine partnerskih kompanija na validaciju.
U drugom slučaju, vaučer Vam se šalje na kućnu adresu od strane partnerske kompanije.
Po obradi zahteva biće Vam naznačeno na koji način ćete dobiti vaučer.
Ne. Vaučer glasi na ime donosioca. Lični podaci u Vašem nalogu moraju se poklapati sa podacima na vaučeru. Osoblje partnerskih kompanija ima pravo zatražiti bilo koji lični dokument ukoliko posumnja u zloupotrebu ili radi dodatne provere.
Ne. Vaučer služi isključivo za plaćanje roba ili usluga i nije moguća zamena za novac. Takođe, eventualna razlika u ceni robe/usluge i vrednosti na vaučeru (ukoliko je vrednost vaučera veća) se ne isplaćuje u gotovom novcu. Vrednost robe/usluge koju plaćate mora biti veća od iznosa na vaučeru.
Da. Ukoliko pozovete prijatelje, dobijate povrat i od njihovih validiranih računa.
Takođe, novac dobijate i od prijatelja Vaših prijatelja i tako u 3 nivoa dubine.
Na ovaj način možete ostvariti povrat novca i kod partnera za koje niste unosili račune!